Client Hub automatyzuje teraz rozwiązywanie problemów z nieklasyfikowanymi wydatkami

Udostępnij

Teraz specjaliści ds. księgowości mogą zautomatyzować proces wysyłania transakcji klientów do rozwiązania, bez konieczności korzystania z arkuszy kalkulacyjnych. Client Hub zapewnia współdzieloną przestrzeń roboczą, w której księgowi i klienci współpracują.

Klienci mają dostęp do swojej przestrzeni roboczej online poprzez aplikację internetową Client Hub lub z dowolnego miejsca poprzez popularne aplikacje mobilne Client Hub dla systemów iOS i Android. Ta nowa integracja została zaprojektowana jako przestrzeń robocza i rozszerzenie programu QuickBooks.

Firmy korzystające z Client Hub mogą teraz podłączyć pliki QuickBooks klienta do jego przestrzeni roboczej w Client Hub. Następnie mogą wyznaczyć konto QuickBooks dla transakcji nieskategoryzowanych.

Kiedy wydatek zostanie zaksięgowany na tym koncie, Client Hub natychmiast tworzy zadanie klienta dla tego klienta. Klient może natychmiast sklasyfikować transakcję, oszczędzając księgowym godzin straconych na szukanie klientów na późniejszym etapie procesu.

Integracja z Client Hub wykorzystuje łączność między księgowymi i klientami za pośrednictwem chmury, aby zaoszczędzić godziny i zapewnić zawsze aktualny zestaw ksiąg. Platforma Client Hub obejmuje: Prostą komunikację, zadania dla klientów, bezpieczne udostępnianie plików, dostęp do aplikacji, zasobów i innych.

Powiązane artykuły

Intuit zwiększa ofertę AI w QBO

Dlaczego QBO nie jest tak magiczne jak myślą klienci