Jak dobrze znasz swoich klientów? Odpowiedź może Cię zaskoczyć.
W prawie każdym badaniu rynku, które przeprowadzamy, odkrywamy sytuacje, w których dostawcy usług profesjonalnych źle ocenili lub źle odczytali swoich klientów. Jednak nawet nas zaskoczył wpływ badań rynkowych na wyniki finansowe firmy.
Prowadzone przez Instytut Badawczy Hinge badania firm świadczących usługi profesjonalne wykazały wyraźną i dramatyczną korelację pomiędzy systematycznymi badaniami a wzrostem firmy i jej rentownością. Firmy świadczące usługi profesjonalne, które prowadzą systematyczne badania obecnych i potencjalnych klientów rosną od 3 do 10 razy szybciej i są do 2 razy bardziej dochodowe.
Branża księgowa nie jest wyjątkiem. Kiedy firmy CPA lepiej rozumieją swoich docelowych odbiorców i obecnych klientów, mogą przewidywać pojawiające się potrzeby i rozwijać odpowiednie, wysokomarżowe usługi.
Zarejestruj się za darmo, aby kontynuować czytanie
Jest to w 100% darmowe i zapewnia nieograniczony dostęp do najnowszych wiadomości księgowych, porad i spostrzeżeń każdego dnia. Oprócz dostępu do tego ekskluzywnego artykułu, możesz:
Blokada treści, ikona zaznaczeniaView
all AccountingWEB contentContent
lock down, tick iconComment
on articlesAccess
contentnowRegisterAlready
have an account? Zaloguj się tutaj